Gestrand op de luchthaven - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Stephan Manie - WaarBenJij.nu Gestrand op de luchthaven - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Stephan Manie - WaarBenJij.nu

Gestrand op de luchthaven

Door: Stephan Manie

Blijf op de hoogte en volg Stephan

26 September 2008 | Indonesië, Manado

Vanmorgen al heel vroeg uit de veren, de tassen moesten weer gepakt worden voor een binnenlandse vlucht van Manado naar Sorong, 0600 uur op,
ontbijt, met taxi naar airport, inchecken, overgewicht betalen nadat we de maimale handbagage al hadden gewogen, 09.30 alles klaar, 10.40 zouden naar de Gate mogen,om om 11.00 uur ook te kunnen opstijgen,
Echter er blijken bij Wings Air veel vliegtuigen stuk te zijn, we moeten nu wachten op een toestel dat van Ambon naar Sorong gaat en dan van Sorong hier naar Manado komt.....,
Dat kan dus nog wel even duren, hopelijk kunnen we eind van de middag alsnog Boarden..., geduld siert de mens zullen we maar denken,
voor 60.000 roepia (5 euro) per persoon zitten we nu in een Airco Lounge ! Eten en drinken is inbegrepen, en kon ook nog even het internet op om dit bericht te plaatsen. Groetjes Stephan

Yvonne:

Halloooo, weer weg van de luchthaven? Tja hoort er ook bij he, als je echt naar de "middel of nowhere" wilt.
    Hebben jullie ook geproefd van de ratjes, vleermuis, python en hondjes? Wel doen he? Je moet je immers wel aanpassen aan de cultuur hoor! Broodje bouvier klinkt best culinair.

• 28 September 2008 - 09:43

Chico Maulany:

Steeephaaaan,

ben blij dat je goed bent aangekomen.
    Doe je Henji de groeten als je hem ziet?

Ik zie het volgende berichtje wel waar je bent en wat je hebt gedaan....!!

Veel Succes !!!

Groetjes Maluku Chico