Nieuws uit Singapore - Lonely Planet - Reisverslag uit Den Dungen, Nederland van Stephan Manie - WaarBenJij.nu Nieuws uit Singapore - Lonely Planet - Reisverslag uit Den Dungen, Nederland van Stephan Manie - WaarBenJij.nu

Nieuws uit Singapore - Lonely Planet

Door: Stephan Manie

Blijf op de hoogte en volg Stephan

21 Februari 2009 | Nederland, Den Dungen

Vandaag 20-02-2009 op de deurmat was er post uit Singapore, de inhoud
DVD rom : Lonely Planet - Best of Asia - Episode 02// Asian Food Safaris.
Natuurlijk nieuwsgierig wat er op de DVD staat, en "Yes" we zitten echt
in de film !

Wat is de wereld toch klein , Tijdens ons bezoek in Singapore kwamen we in gesprek met een cameraploeg,
zij waren aan het draaien voor "Lonely Planet"...., van het een kwam het ander,
we werden figuranten "europese toeristen" , wat afstandsverklaringen tekenen,
kort ons eigen reisdoel doorgesproken en verder op verkenning in Singapore.

Bij thuiskomst, natuurijk sterke verhalen, maar we hadden foto's als bewijs, ook van de crew, de foto's heb ik opgestuurd naar "Lonely Planet" en de productie
maatschappij "Beach House Pictures" , al snel was er e-mail contact ook met
de daar redelijk beroemde : Uttsada 'Utt' Panichkul;

"Ever wondered what it would be like to be an actor and a VJ and a model and a TV host? Then maybe you should ask Singapore-based Uttsada Panichkul(AKA Utt). Utt's career kicked off when he won the slot to host MTV's
Bangkok Jam in 1998, and he's now a permanent fixture on MTV Asia in
Singapore. When he's not being a model or a VJ, you might see him acting in TV shows like CHASE and After Hours, or hosting programs like Incredible Tales, Live the Dream and more recently, Miss Earth 2007 in the Philippines."

De producent ( http://www.beachhousepictures.com/ ) heeft ook interesse getoond
voor de projecten in Papua , ons fotowerk , ons "expeditie"werk heeft ineens ook een toeristische waarde, "hoe en koe een haas vangt"? niemand zal het weten, maar
soms komen er dingen op ons pad , die we echt niet kunnen laten liggen.

Wie weet is een "sabbatical" middels een levenslooppolis wel heel erg interessant, dit jaar hadden we helemaal geen plannen om naar Azie te gaan......, maar met een camerateam van Lonely Planet naar Sorong - Kri ( Raja Ampat) - Baliem voor de 3e keer klinkt als een droom die bijna geen werkelijkheid kan worden...., we dromen nog even verder........

• 21 Februari 2009 - 11:15

Coumans:

waar vind ik dat filmpje je weet ben niet zp slim jc

• 19 September 2009 - 12:10

Alda:

Hallo Stephan,
    Wat lees ik nu? ga jij/jullie toch naar Sorong??
    Probeerde je al te bellen maar geen contact.
    Erg verassend ik hoop dat je/jullie veel plezier mogen hebben tot horens.
    PS. Danny is vandaag weer vertrokken en isa eind volgende week weer op Sorong eerst nog allerhande zaken met Dhr.Wanane te regelen in Jakarta.

Groetje Alda