Terug in vertrouwd gebied, Manado Sulawesi - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Stephan Manie - WaarBenJij.nu Terug in vertrouwd gebied, Manado Sulawesi - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Stephan Manie - WaarBenJij.nu

Terug in vertrouwd gebied, Manado Sulawesi

Door: Stephan Manie

Blijf op de hoogte en volg Stephan

25 September 2008 | Indonesië, Manado

Na een dagje Singapore, zijn we nu weer 2 dagen in Manado , morgen gaan we naar Sorong, van afgelopen dagen heeft larien al wat geschreven op haar website stephanlaurien.waarbenjij.nu , vandaag was een zeer leuke dag met een lokale gids zijn we de bergen in geweest, eerst naar een erg lokale markt, we waren al voorbereid maar het is altijd weer even vreemd om ratten op een bamboestokje geroosterd te zien, en daarna de vleermuizen die ze net uit de jungle hadden gehaald, maar het meest vreemde was het verdelen van een phyton, ongelogen een diameter van ruim 22 cm , geschate lengte was 18,5 meter ........daarna de hondjes, levend en geslacht te koop,
.. het is een prachtig mooi land maar het blijft exentriek! Doordat we de weg weten in deze stad hebben we vanavond weer heerlijk en supergoedkoop gegeten, met 4 personen warm eten en drinken voor nog geen 7,20 euro !

• 25 September 2008 - 17:00

A.bouwmeester:

ook wij van stichting hati -bersatu waren verleden jaar in Manado en zagen daar ook geslachten Honden liggen op de markt ,het moet niet gekker worden , dan gaan we in nederland toch anders om met dieren goede reis toe gewenst in Papua Adrie.