Gast uit Papua - Hentji Fatary - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Stephan Manie - WaarBenJij.nu Gast uit Papua - Hentji Fatary - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Stephan Manie - WaarBenJij.nu

Gast uit Papua - Hentji Fatary

Door: Stephan Manie

Blijf op de hoogte en volg Stephan

09 Juni 2008 | Nederland, Sint-Michielsgestel

We hebben Hentji Fatary uitgenodigd om 4 weken bij ons te komen logeren, hij heeft gedurende ons verblijf in Papua, naast zijn inzet als engels leraar op het Davinci College in Sorong, ons ook vaak naar unieke plaatsen gebracht.
Hentji is een echte ambasadeur voor Papua, vandaar dat we hem willen belonen met een zeer gastvrij onthaal in ons Brabantse Den-Dungen,
in de eerste 2 weken heeft hij meegelopen met ons dagelijks leven,
naar het werk, naar DenBosch , naar een verjaardagsfeestje , naar de Kermis en vele andere nederlandse gebruiken.... In de aankomende weken zal hij op het ROC in Dordrecht leren hoe ons praktijkgericht leerstelsel in elkaar steekt, zodat hij dat ook in praktijk kan gaan brengen op de school in Papua - Sorong.

• 09 Juni 2008 - 16:23

A. Bouwmeester:

Als we tijd hebben komen we daar na toe groeten van Stichting Hati Bersatu . http/
    www.hatibersatu.nl

• 11 Juni 2008 - 18:24

Chris:

Hallo Hentji, Stephan en Laurien.
    Allemaal een reuze-tijd in Holland toegewenst!!!
    Groetjes van
    www.FeestMee.com